Säästöä ihmisten kustannuksella. Missä menee raja?

Kuva
 Pitkästä aikaa tekstin pätkää tänne. Sitä ehkä olisi halunnut näin pidemmän ajan jälkeen postata iloisemmista asioita mutta nyt on pakko avata sanainen arkku nimittäin Turun kaupungin (tarkemmin Varhan) toiminnasta. Itselle niin kuin monille muille on tai siis nyt jo oli myönnetty turvapuhelimet tarpeeseen. Kenelle mitäkin kautta ja mistä syystä. Itse sain kaupungin kautta ihan josta arvioitiin että kriteerit täyttyy silloin kun tämän sain. No nyt kaikessa hiljaisuudessa kaikille meille jotka ei ole kotihoidon/ omaishoidon asiakkuuden piirissä palvelusta lopetetaan. Itseltäni myös vaikka tarve ei loppunut yhtikäs mihinkään. Tällä ilmeisesti tehdään nyt isotkin säästöt kun evätään tällainen oikeasti tärkeä palvelu ihmisiltä. Sen toki saa omakustanteisesti itse maksaa ja itse se oli otettava muu ei auttanut. Mutta ei se mene näin oikein silti. Myöskään ei sitä säästöä sillä tule jollei vähävaraisella ihmisellä olekaan varaa sitä ottaa ja joutuu hälyttämään ensihoidon apuun joka ikinen k

25 asiaa minusta

1. Olen turkulainen
2. Täytän toukokuussa 27 vuotta
3. Kotona on yksi marsu nimeltään Erkki ja hamsteri nimeltään Pirkko
4. Mulla on yksi mailman parhain pikkuveli
5. Rakastan kaikki tekniikan laitteitta puhelimia, konsoleita ym.
6. Olen netfilx, cmore ja viaplay orja 😁
7. Kuuntelen laajasti musiikkia iskelmä sekä raskas metalli ei kyllä mene.
8. Itsellä ei ole oikein mitään rutineita enään
9. Värjäilen hiuksia mielusti,  milloin milläkin värillä.
10. Olen sinkku ja omasta tahdosta.
11. Sain n..vuosi sitte mailman ihanimman kummipojan.
12. Olen todella eläinrakas
13. Olen myös lapsirakas
14. Olen ammatiltani lähihoitaja sekä kuorma-auton kuljettaja.
15. Toista ammattia en ole harjoittanut kertaakaan.
16. Olen todella nirso ruuan suhteen
17. En ole kasvissyöjä
18. Rakaatan sohvalla löhöilyä
19. Olen jonkin verran blondi sisältäpäin  varsinkin
20. Olen välillä myös todella tempperamenttinen.
21. Ennen tärkeät asiat vaihtoivat paikka ja korvaantuivat uusilla tapaturman vuoksi
22. Tykkään nykyään katsoa paljon sarjoja sekä pelta xboksilla
23. Rakastan kevättä ja kesää.
24. En ole aamuvirkku
25. tykkään pipoista, niitä löytyykin jos minkälaista


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kuulumisia pitkästä aikaa. Pientä pintaraapaisua tilanteesta sekä kuulumisista

Säästöä ihmisten kustannuksella. Missä menee raja?

Kun kaikki muuttui kolme vuotta sitten ( spesiaali postaus )